sobota, 13 lipca 2013



 Hey wszystkim.Wkońcu coś mogę napisać!Eh..Było tego tak dużo,ogniska,
wycieczki,że nie sposób tego opisać,było to wszystko bardzo fajne:3
Ostatnio dawno mnie nie było,ale to tez z braku czasu i chęci .:)Ale wkońcu jestem.
Są wakacje i jest ok ,tylko ta pogoda dzisiaj.A tak propo dzisiaj wyjeżdzam do Zakopanego.
Prawie spakowana jestem ,ale jak zwykle paru rzeczy nie mogę znalezc i napewno o czymś
zapomniałam.Ogólnie to teraz się nudzę i czekam na tą 20,bo o tej wyjezdzamy, przedchwilką oglądałam filmiki r.POLSKI w siatę ,lubię je bardzo ,oni są tacy pocieszni :) 
a jak tam u was ? jak wakacje ?W sumie cieszę się,ze wyjeżdzam ,chociaż sobie odpoczne i nabiore sił .Dobra to ja spadam się pakować :) Do zobaczenia ! <3



Babcia mi przywiozła z niemiec trochę słodyczy .:) mniaam .!














13 komentarzy:

  1. aaj zjadłoby się .! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. miłych wakacji .:)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez się wybieram do zakopanego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tu się odchudzam , a Ty mi takie smakołyki pokazujesz :)
    OBSERWUJĘ I LICZĘ NA REWANŻ :) http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia !
    Świetny blog !
    Zapraszam do nas ;)
    trouublemaker.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam niemieckie słodycze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny blog :3.Śliczna sukienka ♥.
    obserwujemy?

    http://the-pink-eyeshadows.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Niemieckie słodycze ;D Coś o tym wiem ;3

    +Zapraszam do mnie do komentowania/obserwowania i CZĘSTEGO WPADANIA!! ;D ;3
    prawdziwieinaturalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. mniaaaaaaaaaaaam!;-)

    U MNIE NOWY WPIS!
    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA! :)

    agnieszkaablog.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm, zjadłabym *-*


    Obserwujemy? Jeśli tak to zrób to pierwsza i poinformuj mnie o tym w komentarzu :)
    you-have-to-believe-in-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. aww, sukienka *.* tyle słodyczy to ja bym mogła garściami jeść <3

    http://schizophrenicaly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. moja ukochana czekolada z orzechami ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi sie zdjęcia które tutaj opublikowałaś *.*

    ps; Coś mi sie zdaje, że będe częściej wpadała na twojego bloga, bo całkiem fajny jest :), bloguj częściej !

    OdpowiedzUsuń